[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.5kolor do świateł.9 tekstury za pomocą kreatora tekstur.6kolor do warstw cieniowania.14 tekstury ze wzorców.5kolor za pomocą paska gradientu.14 tworzenie powierzchni.3subtraktywnie (mieszanie).16 typ.18stosowanie do warstwy cieniowania.16 ustawienia algorytmu.30szpilki koloru.14dodawanie do paska gradientu kolorów.14Uusuwanie z paska gradientu kolorów.14umieszczanie świateł na teksturze.8zmiana koloru.14ustawianie.7właściwości oświetlenia.7Z właściwości powierzchni.10światła.7 ustawienia algorytmu.30włączanie.7 częstotliwość.30wyłączanie.7 forma.30światło rozproszone.8 geometria.30dopasowywanie.8 powiększenie.30stosowanie wzorca.18turbulencja.30Ttyp.30tekstura.3wysokość.30cieniowanie.8ustawienia mieszania.16desenie.3addytywnie.16forma.29cieniowanie.17geometria.29mnożenie.17nierenderowana.4określanie.15odbłyski.9przesunięcie barw.17pliki.4przyciemnianie.17projekty.3rozjaśnianie.16pusta.5rozjaśnianie, stosowanie do warstwy cieniowania.16renderowana.4subtraktywnie.16rozdzielczość.3,6usuwanie warstw cieniowania.12rozmiar.6umieszczanie świateł.8warstwy cieniowania.11 Wwłaściwości.3 warstwa cieniowania.18wzorzec.4 - 5 definiowanie.11zdefiniowana.3 forma.29topograficzne elementy.29 geometria.29turbulencja.18 importowanie obrazków.29ustawienia algorytmu.30 inwersja.18tworzenie.5,33 kontrast.18desenie kafelków.37 kopiowanie.12efekty komórek.34 obrót.18efekty trójwymiarowe.35 operowanie.12mapy wypukłości.33 ostrość.18nowe tekstury.5 parametry.11,18Indeks iiiIndekspodbicie.18 wyłączanie warstw cieniowania.13podkład.18 wymiary obiektu.3powiększenie.18 wysokośćstosowanie algorytmu agatu.23 ustawienia algorytmu.30stosowanie algorytmu cętek.22 wzorce tekstur.4stosowanie algorytmu chmur.19 wzorzec.18stosowanie algorytmu drewna.21 algorytm.18stosowanie algorytmu fraktali.25 efekty świetlne.9stosowanie algorytmu granitu.23 tekstury.5stosowanie algorytmu groszków.24 tworzenie tekstur.5stosowanie algorytmu kolorowania.19 zestawy kolorów.15stosowanie algorytmu komórek.28,34stosowanie algorytmu kręgów.25Zstosowanie algorytmu marmuru.20zapisywanie.15stosowanie algorytmu pęczków.26nierenderowane tekstury.37stosowanie algorytmu splotu.26warstwy cieniowania.13stosowanie algorytmu szachownicy.21zestawy kolorów.15stosowanie algorytmu szumu.27zestaw kolorów.15stosowanie algorytmu wgłębień.32ładowanie.15stosowanie algorytmu wypukłości.32wzorzec.15stosowanie koloru przezroczystego.15zapisywanie.15stosowanie mieszania addytywnego.16ziarnistość.10stosowanie mieszania cieniującego.17złożoność.18stosowanie mieszania mnożącego.17zmiana.10stosowanie mieszania przesuwającego barwy.17kolejność warstw cieniowania.12stosowanie mieszania przyciemniającego.17kolory światła.10stosowanie mieszania rozjaśniającego.16zmienność.18stosowanie mieszania subtraktywnego.16stosowanie wzorca algorytmu.18turbulencja.18typ.18ustawienia algorytmów.18ustawienia mieszania.15usuwanie.12wklejanie.12wyłączanie.13zapisywanie.13złożoność.18zmiana kolejności.12zmienność.18wgłębieniastosowanie algorytmu.32wklejanie warstw cieniowania.12właściwości oświetlenia.7definiowanie.7ustawianie.7właściwości powierzchni.10ustawianie.10iv Indeks [ Pobierz całość w formacie PDF ]