RSS


[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Może sprowadzać żywiołaki ziemi, choć potrafi też je zabijać po jednymtrafieniu, co może wskazywać na to, jak ciężko je kontrolować.Może także uwolnićskamieniałą osobę, rzucając czar Zamiana kamienia w ciało.Niektóre z właściwościograniczone są liczbą ładunków.Obrażenia: 1K6 +2TraK0: +2Typ obrażeń: obuchoweSpecjalne:Trafiony żywiołak ziemi musi wykonać rzut obronny na magię albo zostaniezniszczony.Może wezwać żywiołaka ziemi o 8 Kostkach.Czas trwania to 1 godzina.(1 ładunek)Pozwala rzucać czar Zamiana kamienia w ciało.(1 ładunek)Opóznienie: 1Rodzaj biegłości: kijTyp broni: 2-ręcznaWymagana siła: 5Lokalizacja: Podmrok  Ust NathaKostur Ognia +2Na tym kosturze znajduje się wyrysowany pradawny run, który może łączyć go zczarodziejami z odległej Halruai, ale nie można mieć co do tego pewności.Pobierającmoc ze Sfery Ognia może tworzyć Ognistą tarczę, która będzie ranić atakujących,potrafi wezwać żywiołaka ognia, który znajdzie się pod kontrolą właściciela orazzabierać energię trafionym żywiołakom ognia, zabijając je na miejscu.Niektórezdolności są jednakże ograniczone liczbą ładunków.Obrażenia: 1K6 +2TraK0: +2Typ obrażeń: obuchoweSpecjalne:Trafiony żywiołak ognia musi wykonać rzut obronny na magię albo zostaniezniszczony.Może wezwać żywiołaka ognia o 8 Kostkach.Czas trwania to 1 godzina.(1 ładunek)Pozwala tworzyć Ognistą tarczę, która działa jak czar maga z 4.poziomu OgnistaStrona: 39 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Lista przedmiotów GRY-OnLinetarcza (czerwona).(1 ładunek)Opóznienie: 1Rodzaj biegłości: kijTyp broni: 2-ręcznaWymagana siła: 5Kostur kapłana +3Ten prosty kij promieniuje potężną magią, choć jego prosty wygląd sugerujenieskomplikowane pochodzenie.Jest odbiciem cichej siły, jaką daje wiara inajprawdopodobniej był bronią kapłana albo kleryka.Obrażenia: 1K6 +3TraK0: +3Typ obrażeń: obuchoweOpóznienie: 1Rodzaj biegłości: kijTyp broni: 2-ręcznaWymagana siła: 5Kij +4, Kostur z RynnBył czas, kiedy magii ufano jeszcze mniej niż teraz, a palenie "heretyków" byłowyjątkowo częste.Delmarey, wiedzmę z bagien znajdujących się w pobliżu MythRynn, spotkał taki właśnie los, kiedy oskarżono ją o sprowadzenie suszy.Schwytanąz zaskoczenia osądził tłum, a następnie została spalona na placu wioskowym.Wraz zostatnim oddechem wyrzuciła z siebie straszliwą klątwę, zwiększając ogień donieprawdopodobnych rozmiarów.Nad ranem ze wsi zostały jedynie zgliszcza.Ocalałajedynie resztka słupa, do którego przywiązano Delmarey.Zaklęta w nim część mocywiedzmy czyni z kostura wyjątkowo magiczną broń.Obrażenia: 1K6 +4TraK0: +4Typ obrażeń: obuchoweOpóznienie: 1Rodzaj biegłości: KijTyp broni: 2-ręcznaWymagana siła: 5Lokalizacja: Slumsy (bonus CD)Kostur ArundelaJest to słabsza odmiana Kostura Lasów.Kij ten został stworzony przez Arundela,arcydruida, który mieszkał w mieście Kuldahar zanim został zabity przez demonaBelhifeta.Obrażenia: 1K6 +3TraK0: +3Typ obrażeń: obuchoweSpecjalne:+10% do odporności na ogień i chłódPozwala zapamiętać po 1 dodatkowym zaklęciu z 5.i 6.poziomu.Strona: 40 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Lista przedmiotów GRY-OnLineOpóznienie: 0Typ broni: 2-ręcznaWymagana zręczność: 9Może używać: DruidBerłaBerło absorpcjiTo berło działa jak magnes, przyciągając czary każdego rodzaju (magów i kapłanów).Następnie niweluje ich efekty.Zaabsorbowana magia musi zostać skierowana napostać posiadającą ów przedmiot.By uaktywnić tę zdolność, użytkownik musi użyćróżdżki, a ona będzie go chronić przez najbliższe cztery rundy albo aż do zniknięciaabsorpcji.Pręt wchłonie dziewięć poziomów zaklęć (i może chronić przed czarami aż dodziewiątego poziomu).Każde jej użycie kosztuje jeden ładunek.Specjalne: Absorpcja zaklęć na cztery rundy kosztem jednego ładunku.Może używać: Kapłan, MagLokalizacja: PodmrokBerło dostojnej potęgiBerło to, nazywane również Gniewem Trzech Króli, choć nie kojarzone z imieniemżadnego konkretnego władcy, zostało prawdopodobnie wykonane w roku 1090 KD.Wykorzystano je podczas Bitwy Kości, ale po której stronie, nie wiadomo, ponieważznaleziono je wśród martwych po większej potyczce.Trzy przyciski aktywizują jegomagię: pierwszy przemienia je w straszliwą zaczarowaną Wekierę, drugi whipnotyzujące Płomienne ostrze, a trzeci w haczykowatą Włócznię.Tylko wojownicypotrafią odpowiednio wykorzystać tę egzotyczną mieszankę broni.Specjalne: Berło może zmienić się w dowolną z poniższych broni.Każda z nich może zpowrotem stać się berłem.Wekiera +2Obrażenia: +2TraK0: +2Specjalne: Cel musi wykonać rzut obronny na magię (modyfikator +5) albo dostaniesię pod działanie czaru strach na 4 rundy [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nvs.xlx.pl