RSS


[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.A commentary on the APA Ethics Code.Washington, DC: APA.29 Anna Brzezińska, Dziecko w badaniach psychologicznychCole, M.(1995).Strefa najbliższego rozwoju: tam, gdzie kultura i poznanie współtwo-rzą się wzajemnie W: A.Brzezińska, G.Lutomski, B.Smykowski (red.),.Dziecko wśród rówieśników i dorosłych (s.15-38).Poznań: Zysk i S-ka Wyd.Durkin, K.(1988).The social nature of social development.W: M.Hewstone, W.Stroebe, J-P.Codol, G.M.Stephenson (red.), Introduction to social psychology(s.39-59).New York: Basil Blackwell.Feuerstein, R., Feuerstein, S.(1994).Mediated learning experience: A theoreticalreview.W: R.Feuerstein, P.S.Klein, A.J.Tannenbaum (red.), Mediated learningexperience (MLE).Theoretical, psychosocial and learning implications (s.3-51).London: Freund Publishing House.Hinde, R.A., Stevenson-Hinde, J.(1994).Związki interpersonalne a rozwój dziecka.W: A.Brzezińska, G.Lutomski (red.), Dziecko w świecie ludzi i przedmiotów(s.45-71).Poznań: Zysk i S-ka Wyd.Jabłoński, S.(2000).Mowa pisana: jej struktura i znaczenie dla rozwoju dziecka.W:A.Brzezińska (red.), Z Wygotskim w tle (w serii : Nieobecne dyskursy).Toruń:Wyd.Uniwersytetu im.Mikołaja Kopernika.Kimmel, A.J.(1996).Ethical issues in behavioral research.Cambridge, MA: Blac-kwell Publishers.Klein, P.(1994).Całościowa ocena i interwencja w okresie niemowlęctwa i wczesne-go dzieciństwa.W: A.Brzezińska, G.Lutomski (red.), Dziecko w świecie ludzi iprzedmiotów (s.189-216).Poznań: Zysk i S-ka Wyd.Klein, P.S.(1995).Criteria for observation of mediated learning experience in infan-cy and early childhood.Ramat-Gan: Bar Ilan University (unpublished manu-script).Kowalik, S., Brzeziński, J.(20004).Protodiagnoza kliniczna.W: H.Sęk (red.), Spo-łeczna psychologia kliniczna (s.240-254).Warszawa: PWN.Kofta, M.(1985).Orientacja podmiotowa: zarys modelu.W: A.Gurycka (red.), Pod-miotowośćw wychowawczych doświadczeniach dzieci i młodzieży (t.1, s.46-88).War-szawa: Wyd.Uniwersytetu Warszawskiego.Kurek, M.(1999).Styl socjalizacji w rodzinie a poziom funkcjonowania psychospo-łecznego dzieciz Zespołem Downa (od 1 do 7 roku życia).Szczecin: Instytut Pedagogiki Uni-wersytetu Szczecińskiego (niepublikowany maszynopis rozprawy doktorskiej).Musatti, T.(1995a).Wczesne relacje rówieśnicze według Piageta i Wygotskiego.W:A.Brzezińska, G.Lutomski, B.Smykowski (red.), Dziecko wśród rówieśnikówi dorosłych (s.107-146).Poznań: Zysk i S-ka Wyd.Musatti, T.(1995b).Zdolności do komunikacji i reprezentacji we wczesnej zabawiespołecznej.W: A.Brzezińska, T.Czub, G.Lutomski, B.Smykowski (red.), Dziecko w za-bawie i świecie języka (s.193-214).Poznań: Zysk i S-ka Wyd.30 Anna Brzezińska, Dziecko w badaniach psychologicznychPisula, E.(2000).Autyzm u dzieci: diagnoza, klasyfikacja, etiologia.Warszawa: Wyd.Nauk.PWN.Pope, K.S., Tabachnick, B.G., Keith-Spiegel, P.(1996).Ethics of practice: the beliefsand behaviors of psychologists as therapists.W: D.N.Bersoff (ed.), Ethicalconflicts in psychology (s.72-84).Washington, DC: APA.Rosenthal, R.(1991a).Oczekiwania interpersonalne.Skutki przyjętej przez badaczahipotezy.W: J.Brzeziński, J.Siuta (red.), Społeczny kontekst badań psychologicznych ipedagogicznych (s.235-339).Poznań: Wyd.Nauk.UAM.Rosenthal, R.(1991b).O społecznej psychologii samospełniającego się proroctwa.Dalsze dane potwierdzające istnienie efektów Pygmaliona i mechanizmów po-średniczących w ich występowaniu.W: J.Brzeziński, J.Siuta (red.), Społecznykontekst badań psychologicznychi pedagogicznych (s.341-387).Poznań: Wyd.Nauk.UAM.Schaffer, H.R.(1994a).Społeczny kontekst rozwoju psychobiologicznego.W: A.Brzezińska,G.Lutomski (red.), Dziecko w świecie ludzi i przedmiotów (s.72-95).Poznań:Zysk i S-ka Wyd.Schaffer, H.R.(1994b).Wczesny rozwój społeczny.W: A.Brzezińska, G.Lutomski(red.) Dzieckow świecie ludzi i przedmiotów(s.96-124).Poznań: Zysk i S-ka Wyd.Schaffer, H.R.(1994c).Wzajemność kontroli we wczesnym dzieciństwie W: A.Brze-zińska,G.Lutomski (red.) Dziecko w świecie ludzi i przedmiotów (s.125-149).Poznań:Zysk i S-ka Wyd.Schaffer, H.R.(1994d).Epizody wspólnego zaangażowania jako kontekst rozwojupoznawczegoW: A.Brzezińska, G.Lutomski (red.), Dziecko w świecie ludzi i przedmiotów(s.150-188).Poznań: Zysk i Spółka Wyd.Schaffer, H.R.(1995).Rozwój języka w kontekście.W: A.Brzezińska, T.Czub, G.Lutomski,B.Smykowski (red.), Dziecko w zabawie i świecie języka (s.164-192).Poznań:Zysk i S-ka Wyd.Schieffelin, B.B., Ochs, E.(1995).Socjalizacja języka.W: A.Brzezińska, T.Czub, G.Lutomski,B.Smykowski (red.), Dziecko w zabawie i świecie języka (s.124-163).Poznań:Zysk i S-ka Wyd.Sęk, H.(20004).Podstawowe rodzaje pomocy psychologicznej.W: H.Sęk (red.), Spo-łeczna psychologia kliniczna (s.365-380).Warszawa: PWN.Shugar, G.W.(1989).Małe dziecko w sytuacji dwupodmiotowej: jak powstaje i naczym polega struktura Wspólne Działanie? W: A.Gurycka (red.), Podmioto-wość w wychowawczych doświadczeniach dzieci i młodzieży (t.1, s.89-132).31 Anna Brzezińska, Dziecko w badaniach psychologicznychWarszawa: Wyd.Uniwersytetu Warszawskiego.Smykowski, B.(1999).Kontakt dziecka w wieku przedszkolnym z INNYM rówieśni-kiem a proces formowania tożsamości [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nvs.xlx.pl