[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Wszystkiecych pracy jest przeprowadzanych.Funkcje powtarzalnebÅ‚Ä™dy i niepowodzenia zostaÅ‚y przeanalizowane w celuzostaÅ‚y formalnie zdefiniowane, zestandaryzowane,zidentyfikowania zródÅ‚a przyczyny (ich powstania).udokumentowane i zakomunikowane personelowiRegularne spotkania z zarzÄ…dzajÄ…cymi zmianamioperacyjnemu i personelowi klienta (użytkownika).zapewniajÄ… wÅ‚Ä…czenie, we wÅ‚aÅ›ciwym czasie, zmian wWypadki i kompletne rezultaty zadaÅ„ sÄ… nagrywane, aleharmonogram produkcji.W kooperacji z dostawcami,raportowanie kierownictwu jest ograniczone lub niewyposażenie zostaÅ‚o przeanalizowane w celu ustaleniaistnieje.Użycie zautomatyzowanych harmonogramów iwieku i symptomów niesprawnoÅ›ci, a utrzymywanie jestinnych narzÄ™dzi jest realizowane i zestandaryzowane ww rzeczywistoÅ›ci gÅ‚ownie profilaktyczne.celu ograniczenia interwencji operatora.Inne, regularne'!COBITTa strona celowo pozostaÅ‚a pusta.'"WYTYCZNE ZARZDZANIAM O N I T O R O WA N I E'# I IM1 COBITI IKontrola procesu IT Monitorowania procesów z celem bizneso- Kryteria informacyjne Zasoby iTwym zapewnienia, że ustalone dla procesów IT cele wydajnoÅ›ciP skutecznoSæludziezostanÄ… osiÄ…gniÄ™teP wydajnoSæaplikacjezapewnia dostarczanie informacji dla biznesu, które odno- S poufnoSæszÄ… siÄ™ do wymaganych Kryteriów Informacyjnych i jestS integralnoSætechnologiamierzone przez Kluczowe Wskazniki CelówS dostêpnoSæurz¹dzeniajest umożliwiona poprzez proces planowania strate- S zgodnoSægicznego podejmowany w regularnych odstÄ™pachdaneS rzetelnoSæczasu dajÄ…c podstawÄ™ do planów dÅ‚ugoterminowych;plany dÅ‚ugoterminowe powinny być okresowo przekÅ‚a-KIuczowe Wskazniki CeIudane na plany operacyjne, ustalajÄ…c jasne i konkretnecele krótkoterminoweKonsekwentne stosowanie wÅ‚aÅ›ciwie ustalonejliczby wskazników wydajnoÅ›cirozpatruje Krytyczne Czynniki Sukcesu, któreZwiÄ™kszona liczba zauważonych i wykorzy-stanych sprzyjajÄ…cych okolicznoÅ›ci dowpÅ‚ywajÄ… na okreÅ›lone Zasoby IT i sÄ… mierzoneulepszania procesuprzez Kluczowe Wskazniki WydajnoÅ›ciPoziom satysfakcji kierownictwa i zarzÄ…du zraportowania dotyczÄ…cego wydajnoÅ›ciZmniejszona liczba nierozwiÄ…zanychniedostatków procesuKIuczowe Wskazniki WydajnoÅ›ciOpóznienie czasowe pomiÄ™dzy ujawnieniemniedostatku procesu a raportowaniemOpóznienie czasowe pomiÄ™dzy raportowaniemo niedostatku a podjÄ™ciem dziaÅ‚aÅ„ zaradczychKrytyczne Czynniki SukcesuStosunek zaraportowanych niedostatkówprocesu do niedostatków w nastÄ™pnejDostÄ™pne sÄ… użyteczne, dokÅ‚adne i tworzone we wÅ‚aÅ›ciwymkolejnoÅ›ci zaakceptowanych jako wymagajÄ…ceczasie raporty dla kierownictwadalszego zwrócenia uwagi kierownictwaDla procesów zostaÅ‚y zdefiniowane i ustalone Kluczowe Wskaz-(noise index)niki Celu i Kluczowe Wskazniki WydajnoÅ›ciAiczba monitorowanych procesówPomiary wydajnoÅ›ci IT obejmujÄ… kryteria finansowe, operacyjne, Aiczba zidentyfikowanych zwiÄ…zkówprzyczynowo-skutkowych wÅ‚Ä…czonych wklientowskie oraz wiedzÄ™ organizacji co zapewnia współgranie zmonitorowaniecelami ogólno-organizacyjnymi i może być zintegrowane zAiczba zewnÄ™trznych kryteriów efektywnoÅ›cinarzÄ™dziami takimi jak Zrównoważona Karta Wyników Bizneso-procesówwych dla IT (IT Balanced Business Scorecard)Opóznienie czasowe pomiÄ™dzy zmianamiCele procesów zostaÅ‚y jasno ustalone i zakomunikowanebiznesowymi a dowolnymi, powiÄ…zanymiZostaÅ‚y ustanowione zasady definiowania i wdrażania wymagaÅ„zmianami dla wskazników wydajnoÅ›ciraportowania kierownictwu IT wyższego szczeblaAiczba zmian dla grupy wskaznikówwydajnoÅ›ci bez zmiany celów biznesowychUstanowiono bazÄ™ wiedzy o wydajnoÅ›ci historycznej'$M1WYTYCZNE ZARZDZANIAniu do pojedynczych procesów i projektów IT, ale niejest ona zintegrowana w ramach wszystkich procesów [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]