[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Studiująoni w fachowo urządzonych szkołach, a ich duch jeszcze przez jakiś czas pozostaje otwarty na nowe idee.Możliwe, iż tacymłodzi ludzie bardziej będą skłonni zrozumieć Hunę, a nawet zastosować ją w praktyce, jeśli nie zabronią im tego ichzwierzchnicy.Jednak grupy robocze można tworzyć również poza regularnymi organizacjami.Najlepiej, jeśli taka grupa jest mała,ponieważ między przyjaciółmi możliwa jest ściślejsza współpraca.Dwoje ludzi, ufających sobie i rozumiejących się orazdarzących się miłością, tworzy już Kościół" dla siebie.Jezus miał to na myśli, gdy powiedział: Gdziekolwiek dwóch lubtrzech w moim imieniu zbiera się.".Spowiedz jest znaczną pomocą, jednak powinna ona odbywać się tylko w największejpoufności, a nie jak znowu spotyka się to w niektórych dużych ruchach religijnych z całą otwartością i jawnością.Jawnaspowiedz zbyt łatwo przeradza się we współzawodnictwo entuzjastów, w którym jeden próbuje przewyższyć drugiego wwyznaniu jeszcze gorszych uczynków.Przysięga zachowania tajemnicy, która przez tysiąclecia chroniła wiedzę Huny.nie jest już potrzebna.Albowiemciemność niewiedzy ustąpiła, barbarzyństwo mas zniknęło w dużym stopniu i wszędzie na świecie Istnieją uświadomieni iotwarci ludzie, którzy na podstawie literatury kształtują własny pogląd na życie.Lecz pozostaje pewna przysięgaabsolutnego zachowania tajemnicy, której nigdy nie można złamać.Jest to przysięga, którą musi dać i utrzymać każdy, ktopodjął się wysłuchania wyznania innej osoby; nie wystarczy przy tym zachowanie trwałego, nie złamanego milczenia natemat treści wyznania, lecz trzeba również zadać sobie największy trud, aby pozostać całkowicie bezosobowym".Przedewszystkim jednak należy wystrzegać się, choćby w najmniejszym stopniu, a nawet tylko w myślach, wydawania wyroku. Nie sądzcie, a nie będziecie sądzeni".Ten, kto przyjmuje na siebie zobowiązanie wysłuchania wyznania Innego człowieka,staje się przedstawicielem Wyższego Ja.Modli się wtedy do Wyższego Ja tej osoby, która otworzyła swoje serce, i wysyłarazem z modlitwą wystarczającą ilość many.Prosi o uwolnienie od wyznanych, krzywdzących innych ludzi czynów, ozlikwidowanie fiksacji lub zżerających towarzyszy".Nigdy nie należy zapominać o wysyłaniu many, ponieważ jest to święte zobowiązanie, a nie pogański zabobon".Jakokreślił to w liście do mnie pewien dogmatyczny duchowny.W tym miejscu mogę to jeszcze raz dobitnie podkreślić.Wiara, którą Jezus określił jako tak Istotną, nie jest tylko uznaniem czegoś za całkowicie prawdziwe.Wiara jest przedewszystkim wysięganiem w celu stworzenia kontaktu z Wyższym Ja, jak również wysyłaniem many i kształtów myślowychmodlitwy, aby owe myśli zostały ZREALIZOWANE, aby doszło do spełnienia się modlitwy najpierw na poziomieWyższego Ja, a pózniej w obszarze ziemskim (patrz rozdział VIII: wyjaśnienie polinezyjskiego słowa oznaczającego modlitwę", mana-o-io).Współpraca w grupach jest również użyteczna podczas ćwiczeń.Eksperymenty telepatyczne.Jak również próby zwahadełkiem i pudełkami, można szczególnie dobrze przeprowadzić w zespołach.Dotyczy to przede wszystkimprzypadków, w których można pomóc osobom mniej doświadczonym, by jasno zrozumiały, co robią, i nauczyły się, jaknajlepiej postępować.Zresztą niższe Ja uczy się niespodziewanie szybko od Innego niższego Ja.Czasem osoba, która nieumiała pracować z wahadełkiem, nagle odkrywa ku swojemu zdumieniu, iż po obserwacji, jak to robią inni, sama potrafiposłużyć się tym prostym urządzeniem.Jeśli chodzi o pracę w większych grupach, należy się słowo ostrzeżenia.Praca ta prowadzi zwykle do tego, iż dyskusjaprzenosi się na rzeczy bardzo oddalone od właściwego tematu.Często również w takich grupach znajduje się osoba, któralubi dużo mówić i próbuje wysuwać się na pierwszy plan.Są także ludzie, którzy chcieliby tylko rozmawiać i którymzupełnie nie zależy na poważnej współpracy podczas przyswajania wiedzy Huny, zrozumienia jej i zastosowania.Grupypowinny unikać dopuszczania nowych członków po rozpoczęciu kursu nauczania.Nowi zainteresowani mogą tworzyćwłasne grupy, ewentualnie czekać na rozpoczęcie nowego kursu, kiedy to wszyscy uczestnicy wystartują z tego samegopunktu wyjściowego.Pewnego razu pozostawiłem grupę roboczą otwartą dla nowych członków i odwiedzających.W czasiekażdego posiedzenia mol przyjaciele wprowadzali nowych zainteresowanych, którzy jeszcze nigdy nic nie słyszeli o Hunie.Dlatego też podczas każdego spotkania musiałem wszystko zaczynać od początku i wyjaśniać nowym, co to jest Huna i cozamierzamy robić.Nie potrzeba chyba mówić, iż nie posuwaliśmy się naprzód.Starsi członkowie wkrótce zaczęli sięnudzie i przestali przychodzić na dalsze spotkania.Krąg nowych badań zamyka się.Przeszliśmy od prastarej polinezyjskiej wiedzy do Jezusa, który podróżował poPalestynie ze swoimi uczniami, ucząc i uzdrawiając.Wierzę, Iz pradawne, podstawowe prawdy i symbole stopniowo ipowoli znajdą dojście do zorganizowanego chrześcijaństwa, jeżeli nie odgórnie, to od samego dołu.Nauki te szybkorozprzestrzenia się wśród wielu tysięcy osób, które nie są gotowe do zaakceptowania dogmatów i konserwatyzmuortodoksyjnych Kościołów i szukają Innych zródeł światła i inspiracji.Gwarancją pewności rozprzestrzeniania się naukiHuny jest jej możność praktycznego zastosowania i skuteczność, co zostało potwierdzone w tysiącach listów skierowanychdo mnie.Nie upłynie wiele czasu, zanim ci, którzy wprowadzą Hunę do własnego życia, ku pomocy innym i sobie, spotkająosoby o podobnym sposobie myślenia.Już niedługo ludzie nauczą się, iż życie w przyjazni i bez szkodzenia innym jest jedyną właściwą drogą i że tylko ci sąbłogosławieni, którzy umieją kochać, żyć w przyjazni i zgodzie oraz nie krzywdzą innych.Wśród nas pojawią sięmężczyzni i kobiety, noszący w swojej duszy i sercu znak nowych czasów.Będzie można poznać Ich po pewnejwłaściwości, która najpierw objawi się bardzo dziwnie, niespotykanie, a nawet w sposób trudny do uwierzenia; będą oniNADZWYCZAJ GODNI ZAUFANIA, aż do granic swoich ludzkich możliwości, godni zaufania w każdym słowie, wkażdej myśli, w każdym czynie [ Pobierz całość w formacie PDF ]